onsdag 16 november 2011

Think training`s hard? Try losing.

Trots att detta är en lifestyle blogg så har jag ändå råkat utelämnat det som nästan tar mest plats i min vardag - träning och bra kost. Anledningen till detta är att jag inte vill ge andra "prestationsångest" över att jag själv älskar att leva sunt. Har under hela mitt liv tyckt om träning och lagt ner extremt många timmar på framförallt handbollsplanen och ute i löparspåret. Har under senare år tränat mer oregelbundet bland annat på grund av mycket sjukdomar. För ca två månader sedan kom jag igång ordentligt efter att ha gått på antibiotika sex gånger under årets första åtta månader. Ja, ni hör, mycket sjukdomar. Men nu har jag snittat minst sex bra pass i veckan under de två senaste månaderna och jag måste säga att det inte finns mycket saker i livet som får mig att må bättre. Jag har kommit igång ordentligt och kommer hålla detta så länge jag inte får grova förhinder. Jag vill definitivt inte sitta här och ge er dåligt samvete med min sunda livsstil, utan snarare vara en inspirationskälla. Planen är att ge tips både i kost och träningsväg. Hoppas ni kommer gilla det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar