torsdag 24 november 2011

Morgnar

fin korallfärgad väska från Chloé

Nu när säsongen verkligen börjar lida mot sitt slut har vi blivit bortskämda med ännu fler lugna morgnar än vanligt. Få dubbelpass, vilket innebär att Andy inte åker till träningen för ens vid halv tolv. Vi kan sova tills vi vaknar, ligga och dra oss i sängen för att sedan äta frukost tillsammans. Jag bokstavligen älskar denna rutin. Att inte stressa på morgonen är helt nytt för mig och det är så mysigt! Kan verkligen förstå de som går upp en hel timma tidigare för att hinna läsa tidningen och ta allt med ro. Nu kokar jag ägg och gröt varje morgon istället för att slänga i mig en macka på vägen till skolan eller jobbet. Allt för att få den absolut bästa starten på dagen. Världens godaste frukost för den delen också! Nu blir det träning för min del också såklart, vi hörs lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar