tisdag 18 oktober 2011

Ytlighet

Det här med ytlighet är så lätt att dela med sig av. Trots att jag älskar dyra väskor, skor och kläder så skulle jag ändå inte beskriva mig själv som en ytlig person. Jag har ett ytligt intresse, men det är inte jag. För mig som "ny" bloggare är det svårt att veta var jag ska våga dela med mig av och vart man drar gränsen. Jag är trött på att nästan inga bloggare väljer att skriva med om viktigare saker än att Whitney Port har gjort ett samarbete med bikbok. Och visst, jag har ju blivit likadan, följer strömmen.. Statistiken visar ju onekligen att det är yta folk vill läsa om. Men hur fint hade det inte varit med en blandning av våra ytliga ting tillsammans med djupa tankar om viktigare saker. Det räcker med någon gång ibland för att inte bli trött på det här eviga tjatet om samma kläder.. För mig hade det varit en perfekt blogg. Så från och med nu ska jag försöka bilda den perfekta bloggen, hoppas ni är med mig :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar